امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

تدبیر مدیران برای اصلاح محور خرم آباد - پلدختر - چم مهر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























چم مهر

Image result for ?پایگاه اطلاع رسانی بیان روز?‎

در نگاهی که به پایگاه اطلاع رسانی بیان روز داشتم،

 ناخودآگاه دیدن یک تیتر در مورد محور خرم آباد پلدختر

 نگاهم را دقیقتر کرد و کنجکاو شدم تا ببینم

آیا تدبیری برای بهبود این قتلگاه مردم مظلوم لرستان شده یا خیر!!!

صحبت از اصلاح بود که با دیدن این خبر خوشحال شدم

و با خودم فکر کردم که خداروشکر مسئولین به فکر افتاده اند

 و گوش شیطان کر جاده اصلاح خواهد شد.

باور غلط من این بود که این جاده یا سه بانده خواهد شد

 یا چهار بانده و یا حداقل عبور ماشینهای سنگین را ممنوع خواهند کرد!!!

ولی باور اشتباه من خیلی کوچکتر از تدبیر مدیران محترم بود

 و آنها چاره ای اندیشیده بودند که یک خلاقیت و نوآوری جدید

 در عرصه ی راهداری به شمار می آید.

و اما بعد...

ببینید تدبیر مدیر عزیز و محترم برای از بین بردن نقاط حادثه خیز:

در طراحی فنی و رفع نقاط حادثه خیز مکاتباتی با استان صورت بگیرد

 و چراغ چشمک زن و سرعت گیر در سه راه بابازید نصب شود  .  

(از نوشتن نام و جایگاه مدیر معذورم)

عذرخواهی می کنم که ما نمیدانستیم تمام مشکل ما

همین نصب چراغ چشمک زن و سرعت گیر است!!!

اگر ایده ی شما همین است که با نصب چراغ چشمک زن و سرعت گیر

 نقاط حادثه خیز از بین خواهد رفت که آفرین به تدبیر استادانه ی شما

 و افتخار می کنیم از داشتن مدیرانی اصلح مانند شما!!!

و این داستان ادامه دارد...


نوشته شده در سه شنبه 95/8/25ساعت 8:59 صبح توسط مختار تندر نظرات ( ) |


Design By : Pichak